ISTORIJA
1962 m. pastatytas darželio pastatas. Tai buvo antrasis darželis mieste. 1965 m. jis tapo savaitiniu ir pavadintas lopšeliu-darželiu Nr. 9 „Spindulėlis“. Jame veikė 6 grupės.
1978 m. darželis uždarytas kapitaliniam remontui.
Po remonto, nuo 1981-04-16 veikė specialusis vaikų darželis Nr. 23 „Linelis“. 1981 m. gegužės 4 d. susirinko vaikai, sukomplektuotos keturios grupės. Darželio vaikams, turintiems regėjimo sutrikimų, įkūrimo iniciatorės buvo vedėja Zita Bartaševičienė ir akių gydytoja Emilija Žilanecaitė.
1993 m. balandžio 19 d. įstaiga reorganizuota į darželį-mokyklą „Linelis“ akliesiems ir silpnaregiams. 1998-05-28 įstaiga pavadinta specialiuoju darželiu-mokykla „Linelis“, 2005-07-07 pavadinimas pakeistas į „Linelio“specialioji mokykla-darželis, nuo 2009-09-01 įstaiga pertvarkyta į Regos centrą „Linelis“.
Nuo pat įstaigos įkūrimo įstaigai vadovavo direktorė Zita Bartaševičienė, vyr. auklėtoja Vanda Adomonytė, 1986 m. ją pakeitė D.Jankevičienė.
Nuo 2010-10-29 jai vadovauja direktorė Vera Janikūnienė.
Įstaigoje veikia keturios grupės vaikams, turintiems regos sutrikimų. Į bendrąsias grupes integruojami akli ir silpnaregiai vaikai.
VIZIJA
Regos centras – įstaiga, kurioje vyrauja tolerancija, pagarba vienas kitam, atvira visuomenei, nuolatinei kaitai. Kurianti šiltą, saugią, saviraiškai ir kūrybiškumui palankią aplinką, bendraujanti ir bendradarbiaujanti institucija.
MISIJA
Teikti kokybišką ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą, sudarant palankias sąlygas vaikų meniniams gebėjimams atsiskleisti ir parengti vaikus sėkmingai mokytis pagal pradinio ugdymo programą. Sudaryti sąlygas ugdytis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus regos sutrikimus turintiems vaikams, teikti tiflopedagoginę pagalbą įvairaus amžiaus vaikams ir silpnaregiams asmenims.
FILOSOFIJA
Drauge su šeima – artyn vaiko.
VERTYBĖS
Santykyje su vaikais:
Santykyje su tėvais:
Santykyje su aplinka:
VEIKLOS SRITYS
Strateginiai tikslai
Siekiant paslaugų kokybės ir užtikrinant vaikų poreikių tenkinimą, tobulinti ugdymosi kokybę, kurti įstaigos kokybės vadybos sistemą ir mokymosi kultūrą, turtinti materialinę bazę, atsižvelgiant į švietimo sistemai keliamus tikslus ir klientų poreikius.
Tikslas 1. Tobulinti ugdymo (si) kokybę, orientuotą į šiuolaikinio ugdymo tikslus ir įstaigos viziją
Uždaviniai:
1. Siekti nuoseklumo ir tęstinumo veiklos planavime.
2. Organizuoti darnų, orientuotą į vaiką ugdymo (si) procesą.
3. Puoselėti optimalią šeimos ir Centro sąveiką.
Tikslas 2. Kurti sąlygas ir palaikyti mokymosi kultūros įsitvirtinimą įstaigos gyvenime.
Uždaviniai:
1. Tobulinti įstaigos veiklos planavimo, darbo organizavimo, turto ir lėšų administravimo ir valdymo bei įsivertinimo sistemą.
2. Stiprinti besimokančios bendruomenės idėją.
Tikslas 3. Tobulinti palankią ugdymui (si) edukacinę aplinką, gerinti materialinę techninę bazę.
Uždaviniai:
1. Turtinti ir modernizuoti ugdymui palankią aplinką, skatinančią vaikų ir jų šeimos narių sveikos gyvensenos nuostatų formavimą.
2. Atnaujinti ir plėtoti materialinę ir techninę bazę,
TRADICIJOS
Įstaigoje tradiciniais renginiais tapo įstaigos gimtadienis, Šeimos šventė, Trijų kartų šventė, Sporto ir sveikatos dienos, Kaziuko mugė, Baltosios lazdelės diena, Žemės diena, Žibintų šventė, kitos tautinės ir kalendorinės šventės.