ISTORIJA
1962 m. pastatytas darželio pastatas. Tai buvo antrasis darželis, kuris 1963-09-01 pradėjo savo veiklą. 1965 m. jis tapo savaitiniu ir pavadintas lopšeliu-darželiu Nr. 9 „Spindulėlis“. Jame veikė 6 grupės.
1978 m. darželis uždarytas kapitaliniam remontui.
Po remonto, nuo 1981-04-16, veikė specialusis vaikų darželis Nr. 23 „Linelis“. 1981 m. gegužės 4 d. susirinko vaikai, sukomplektuotos keturios grupės. Darželio vaikams, turintiems regėjimo sutrikimų, įkūrimo iniciatorės buvo vedėja Zita Bartaševičienė ir akių gydytoja Emilija Žilanecaitė.
1993 m. balandžio 19 d. įstaiga reorganizuota į darželį-mokyklą „Linelis“ akliesiems ir silpnaregiams. 1998-05-28 įstaiga pavadinta specialiuoju darželiu-mokykla „Linelis“, 2005-07-07 pavadinimas pakeistas į „Linelio“ specialiąją mokyklą-darželį, o nuo 2009-09-01 įstaiga pertvarkyta į Panevėžio Regos centrą „Linelis“.
Nuo pat įstaigos įkūrimo vadovavo direktorė Zita Bartaševičienė, vyr. auklėtoja Vanda Adomonytė, 1986 m. ją pakeitė Dalia Jankevičienė.
Nuo 2010-10-29 įstaigai vadovauja direktorė Vera Janikūnienė.
Įstaigoje veikia aštuonios grupės vaikams. Į visas grupes integruojami akli, silpnaregiai, regos ir kitų sutrikimų turintys vaikai.
VIZIJA
Inovatyvi, besimokanti, bendradarbiaujanti įstaiga, kurioje vyrauja tolerancija, pagarba vienas kitam. Puoselėjanti savo tradicijas ir kultūrą, atvira kiekvienam bendruomenės nariui, kurianti šiltą, saugią, kūrybiškumui palankią aplinką.
MISIJA
Sveikatą stiprinanti, ikimokyklinį, priešmokyklinį ir specialųjį ugdymą teikianti ugdymosi įstaiga, pasitikėjimo ir bendradarbiavimo principu siekianti asmenybės ūgties.
FILOSOFIJA
Drauge su šeima – artyn vaiko.
VERTYBĖS
VEIKLOS SRITYS
STRATEGINIAI TIKSLAI
1. Kokybiško ugdymo(si) užtikrinimas.
Svarbiausi veiksniai: kompetentingas pedagogas, ugdomoji veikla, orientuota į nuolatinę kaitą, edukacinė aplinka, kurioje planuojamas, organizuojamas bei inspiruojamas ugdymo procesas.
2. Inovatyvios, funkcionalios ugdymo(si) aplinkos modernizavimas.
Sieksime sukurti tinkamą mokymo(si) aplinką, nes ji, šalia mokymo programų kokybės, labai svarbi ateities visuomenės narių kūrybingumui ugdyti. Kintant požiūriui į mokymą(si), jo tikslus, turinį, technologijas, turi kisti ir požiūris į aplinką, kurioje vyksta mokymo(si) procesas.
3. Nuolat besimokančios bendruomenės telkimas stiprinant lyderystės, bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą.
Tėvų bendradarbiavimas, pedagogų kompetencija, kvalifikacija, tęstinumas su socialiniais partneriais. Respublikiniai, tarptautiniai projektai.
TRADICIJOS
Įstaigoje tradiciniais renginiais tapo įstaigos gimtadienis, Šeimos šventė, Trijų kartų šventė, Sporto ir sveikatos dienos, Kaziuko mugė, Baltosios lazdelės diena, Žemės diena, Žibintų šventė, kitos tautinės ir kalendorinės šventės.