Regos centras „Linelis“ − vienintelė įstaiga mieste, teikianti profesionalią pagalbą silpnaregiams, regos sutrikimus turintiems vaikams. Atliekamos pedagoginės ir medicininės akių korekcijos bei vienąkart į mėnesį atliekama gydytojo oftamologo konsultacija ir priežiūra, kurią apmoka Labdaros ir paramos centras „Angelo akys“.
Tiflopedagogas
* įvertina aklų ir silpnaregių mokinių regimąjį suvokimą, sensomotorikos, savitvarkos, orientacijos ir mobilumo, socialinius įgūdžius;
* numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkanÄius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
* rengia ir įgyvendina sutrikusių funkcijų lavinimo programas, veiklos ataskaitą;
* padeda akliems ir silpnaregiams mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, lavina jų sutrikusias funkcijas atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio regėjimo funkcijų būklę, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
* moko aklus ir silpnaregius mokinius tinkamai naudotis specialiosiomis mokymo priemonėmis ir kompensacine technika;
* teikia metodinę pagalbą mokytojams, mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
Logopedas
* įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius;
* bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkanÄius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
* sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą;
* šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
* konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
Specialusis pedagogas
* atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą;
* bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkanÄius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko;
* rengia sutrikusių funkcijų lavinimo individualiąsias, pogrupines ir grupines programas, veiklos ataskaitą;
* padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
* teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
Judesio korekcijos pedagogas
* atlieka vaikų, turinčių judesio ir padėties sutrikimų, fizinės būklės įvertinimą.
* pagal atliktą įvertinimą sudaro individualias kūno kultūros programas.
* veda gydomosios mankštos užsiėmimus. Lavina vaikų fizines ypatybes. Teikia korekcinę pagalbą vaikams, turintiems ortopedinių sutrikimų.
* konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) judesio ir padėties sutrikimų korekcijos klausimais.
* psichologas bendradarbiaudamas su auklėtinio tėvais (globėjais, rūpintojais) ir auklėtojais įvertina ir padeda spręsti vaiko psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas.
* įvertina auklėtinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, vaiko brandumą mokytis pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas.
* konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius ugdytinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais.